مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 02:172022-03-18اقتصادي

ایجاد 10 هزار پارکینگ برای زائران نوروزی در اطراف حرم رضوی 


10 هزار ظرفیت پارکینگ خودرو در اطراف حرم مطهر رضوی با احتساب پارکینگ های موجود برای رفاه زائران نوروزی پیش بینی شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت: 10 هزار ظرفیت پارکینگ خودرو در اطراف حرم مطهر رضوی با احتساب پارکینگ های موجود برای رفاه زائران نوروزی پیش بینی شده است.

محسن داوری در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: تاکنون 8000 ظرفیت پارکینگ برای زائران نوروزی در حومه حرم رضوی تامین شده است که 5000 ظرفیت از این پارکینگ ها جدید ایجاد شده است و طی 2 روز آینده نیز از 2000 ظرفیت پارکینگ خودرویی دیگر در اطراف حرم رضوی بهره برداری خواهد شد.

وی با اشاره به پیش بینی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته در قرارگاه خدمات سفر مشهد با 11 کمیته فعال، گفت: نخستین پیش بینی اطلاع رسانی مفید و موثر برای زائران است تا دچار سردرگمی نباشند و از کلیه خدمات و تسهیلات سفر در مشهد مطلع باشند.

فرماندار مشهد افزود: محدودیت های ترافیکی در مشهد به حداقل ممکن رسیده است، به طوری که طرح ترافیک در حومه حرم رضوی لغو شده است و به طور موردی احتمال اعمال محدودیت وجود دارد.

داوری بیان کرد: در لحظه تحویل سال تمامی خیابان های منتهی به حرم مفروش و صوت برنامه های اجرایی در حرم رضوی در تمامی چهار خیابان منتهی به حرم پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 10 هزار پارکینگ برای زائران نوروزی در اطراف حرم رضوی 

ایجاد 10 هزار پارکینگ برای زائران نوروزی در اطراف حرم رضوی